Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Nowa opona Solideal AIR 561 Camso

Solideal AIR 561 - najnowsza opona pneumatyczna Camso, szybko zyskała popularność na najbardziej ruchliwych lotniskach świata. Opona została zaprojektowana specjalnie dla pojazdów naziemnych na lotniskach, jest dostarczana na pierwsze wyposażenie(OEM) w firmie  Charlatte Manutention, wiodącego producenta pojazdów lotniskowych (holowniki bagażowe, holowniki samolotów, ciągników itp.).

Regionalny dyrektor sprzedaży Camso ds. OEM, Richard Philippe, powiedział: "W rozmowach z klientami i personelem lotniska zdaliśmy sobie sprawę, że zużycie i długotrwałość opon do pojazdów lotniskowych jest stałym wyzwaniem dla producentów, co z kolei prowadzi do wysokich kosztów operacyjnych dla klientów. W efekcie daliśmy naszemu zespołowi badawczo-rozwojowemu zadanie znalezienia rozwiązania, które poradzi sobie z takimi codziennymi wyzwaniami i zapewni lepszą żywotność  opon".
 
Uniwersalne rozwiązanie dla  wymagań opon do pojazdów lotniskowych
"Celem naszego zespołu zajmującego się rozwojem było znalezienie rozwiązania, które byłoby nie tylko trwałe, ale takie, żeby producenci OEM mogli korzystać z najszerszego możliwie zakresu urządzeń i zastosowań na lotniskach" - mówi Philippe. Dzięki odpowiedniej oponie spełniającej większość wymagań producenci OEM mogą uprościć łańcuch dostaw i zminimalizować zapasy opon do nowej produkcji pojazdów.
Capture d’écran 2019-01-16 à 16
Mając to na względzie, zespół opracował oponę Solideal AIR 561, która doskonale sprawdza się w holownikach  bagażowych, ciągnikach i holownikach samolotów, a także pojazdach, które transportują samochody i inne urządzenia na drogi startowe. AIR 561 zapewnia znacznie lepszą wydajność niż poprzednia, opona Solideal ZZ RIB.

W porównaniu do opony ZZ RIB, opona AIR 561 oferuje:
  • Podwójną żywotność profilu
  • 12% większą stabilność
  • 10% lepszą wydajność energetyczna

Projekt zgodny z potrzebami klienta

Aby zapewnić klientom odpowiednie rozwiązanie dla naziemnych pojazdów lotniskowych, zespół ds. linii produktów i zespół R & D zbadali warunki pracy pojazdów i mieszanki gumowe użyte do produkcji opony, a także jej bieżnik. Ponadto nowy projekt został przetestowany w terenie - ponad 300 godzin pracy na jednym z najbardziej ruchliwych lotnisk w rejonie Morza Śródziemnego.
 Opona MH Solideal AIR 561
Philippe wspomina również o skuteczności nowego profilu, który został zaprojektowany z myślą o specyficznych wyzwaniach związanych z naziemnymi pojazdami lotniskowymi, takich jak nierównomierne zużycie, zwłaszcza w tylnych pociągach. Ten rodzaj ścierania powoduje poślizg, który może niekorzystnie wpłynąć na wydajność pojazdu i przyspieszyć zużycie wszystkich opon. Nowy profil zapewnia równomierne rozprowadzanie ciepła i ścieranie, wydłużając żywotność profilu. Dłuższa żywotność profilu oznacza dłuższy czas pracy, co zmniejsza koszty operacyjne dla klientów.

Korzyści "opon w terenie"

"Możliwość zapewnienia producentom oryginalnego wyposażenia - takim jak Charlatte, wysokowydajnego rozwiązania, które poradzi sobie z wyjątkowymi wyzwaniami związanymi z naziemnymi pojazdami na lotnisku, odzwierciedla przewagę, jaką mamy jako specjaliści od opon w terenie", wyjaśnia Philippe. "W przeciwieństwie do większości producentów opon, nasi eksperci mogą skupić się na wysoce wyspecjalizowanych potrzebach niszowych rynków przemysłowych. A jako największy na świecie dostawca opon do wózków widłowych, mamy duże doświadczenie we wszystkich typach wózków przemysłowych. "

Doświadczenie Camso, w połączeniu ze wspólnym podejściem partnera, doprowadziło do opracowania bryły AIR 561. Opona AIR 561 spełnia obietnicę Camso, aby zaoferować swoim klientom rozwiązanie o najniższym koszcie posiadania dla ich zastosowania.
 
Camso
Foto: Camso
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.