Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Wózek widłowy marki CESAB

W ofercie OMV Polska znajdują się wózki widłowe marki Cesab, producenta z ponad 70-letnią tradycją na rynku europejskim. Doskonała większość rozwiązań znajdujących zastosowanie w gamie modeli to wsparcie technologiczne operatorów oraz elementy zwiększające poziom widoczności wózka. Wszystkie one gwarantują maksymalny poziom bezpieczeństwa pracy w magazynie i hali produkcyjnej.
 Wózek widłowy CESAB

  1. Blue spot – ostrzegawcza punktowa lampa niebieska, rzucająca intensywny strumień świetlny na posadzkę przed poruszającym się wózkiem. Pozwala pieszym na wcześniejsze dostrzeżenie zbliżającego się pojazdu.
  2. Oświetlenie LaserLine: oświetlenie obrysowe wózka definiujące strefę bezpieczną podczas poruszania się wózka.
  3. Światło ostrzegawcze błyskowe – standard dla wózków czołowych, zamontowane w tylnej części kabiny w górę lub w dół. Kogut pomarańczowy: błyskowy lub rotacyjny.
  4. System sekwencyjnego zapinania pasa - pas bezpieczeństwa wyposażony w czujnik zapięcia podpięty do sterowania wózkiem oraz do czujnika nacisku fotela działający w sekwencji zapięcie pasa – ruszenie wózkiem. Uniemożliwia obejście zapinania pasa za plecami i jazdy bez pasów.
  5. System kodowy rozruchu - system uruchamiania za pomocą dedykowanej, indywidualnej karty kierowcy. Umożliwia kontrolę dostępu do wózka wyłącznie dla uprawnionych osób oraz eliminuje zamienianie się kluczykami dzięki imiennej identyfikacji zalogowanego pracownika.
  6. Sygnał dźwiękowy biegu wstecznego - sygnalizacja dźwiękowa jazdy wstecznej uruchamiana automatycznie w momencie wbicia biegu wstecznego. Standard dla całej floty wózków CESAB i ciągników.
  7. System detekcji uderzeń - w ustalonej 3 stopniowej skali siły. Dla przyjętej siły maksymalnej wózek zwalnia do 3 km/h. Odblokowanie możliwe jest tylko przez uprawnionego pracownika (master card). Rozwiązanie stosowane w celu detekcji uderzeń i niebezpiecznych zachowań kierowców oraz eliminacji niebezpiecznych sytuacji. Standard wraz z systemem zarządzania online dla wózków czołowych, bocznych i ciągników od 2019 roku, jednak bez opcji zwalniania wózka (negatywna ocena UDT).
  8. Uchwyt na dłoń w tylnym słupku kabiny oraz klakson w uchwycie w tylnym słupku kabiny – uchwyt na dłoń poprawia komfort jazdy w tył i redukuje niewygodną pozycję. Klakson umieszczony w tylnym słupku umożliwia jego użycia podczas jazdy w tył, gdy pracownik trzyma rękę na uchwycie.
  9. Redukcja prędkości na zakrętach - automatyczny system redukcji prędkości podczas pokonywania zakrętów. Standard dla wszystkich wózków, z możliwością konfiguracji.
  10. Ograniczenie mechaniczne / systemowe maksymalnej prędkości do X km/h - wyposażenie wózka w momencie oddania do użytku przez dostawcę w funkcję ograniczonej prędkości (wg przyjętej w zakładzie prędkości bezpiecznej). Standard dla wszystkich wózków, z możliwością personalizacji ustawień po kodzie PIN dla wózków CESAB.

Od kilku lat zauważamy, że Klienci oczekują już nie tylko urządzenia. Coraz istotniejsza staje się gwarancja jego bezpiecznego funkcjonowania we flocie pojazdów oraz infrastrukturze magazynu. Mając na uwadze potrzeby Klientów, OMV Polska oferuje szerokie portfolio rozwiązań, gwarantujących niezakłócone funkcjonowanie oraz wysoką wydajność biznesową. 

Wsparcie technologiczne dla operatorów 
Rozwiązania zwiększające poziom bezpieczeństwa pracy oraz zapewniające ochronę wózka lub ładunku. Możemy tu mówić o zabezpieczeniach mechanicznych (klatki bezpieczeństwa, kraty ochrony ładunku, osłony oraz platformy operatora, zabezpieczenia otwarcia klamry, blokady wysuwu baterii). 

Drugą grupą są zabezpieczenia elektroniczne (zamontowane w fotelu lub podłodze czujniki obecności operatora, światła ostrzegawcze, cofania, stop, wyłączniki awaryjne, limity prędkości jazdy wózka, kontrolki wysuwu karetki, czujniki wykrywania przeszkód w korytarzu). W tym miejscu warto wspomnieć również o montowanych na wózku lub jego osprzęcie urządzeniach ułatwiających manewry prowadzenia oraz załadunku.

Z pomocą operatorowi przychodzą kamery zamontowane na osprzętach (np. kamera wideł, karetki) lub kabinach wózka, czujniki cofania, wysokości, czy rozwiązania takie jak preselektor wysokości lub laser punktowy wskazujący aktualny poziom wideł i określający pożądany kąt masztu.

OMV Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 439
05-800 Pruszków
tel.: +48 22 759 60 50
fax: +48 22 759 60 51
infolinia: 801 318 319
E-Mail: info@omv.com.pl
Strona: www.OMV.com.pl

 
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.