Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Baoli rozbudowuje sieć sprzedaży

Baoli, funkcjonujący na światowym rynku od 2003 r. producent wózków widłowych z chińskim rodowodem, na dobre rozpoczął ekspansję na europejskie rynki. Hasło marki „Dwa światy, jedna idea” odzwierciedla dążenie do połączenia wschodniej efektywności kosztowej z zachodnią niezawodnością.
 Foto_Baoli
Po pięciu latach od rozpoczęcia działalności Baoli, potencjał marki został dostrzeżony przez Grupę KION – jednego z najważniejszych światowych potentatów rynku sprzętu intralogistycznego. Włączona wkrótce później w struktury konsorcjum stanowi dziś uzupełnienie jego oferty w segmencie value-for-money.
 
W 2017 roku zapoczątkowano długofalowe działania mające na celu zwiększenie udziału marki w rynku EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę. W ramach strategii stworzono niezbędny do sprawnej obsługi posprzedażowej klientów europejskich magazyn części zamiennych i zaplecze serwisowe. Trwa rozbudowa sieci partnerów, mająca doprowadzić do zwiększenia dostępności produktów w regionie.
 
Na tej fali powstał także polski oddział firmy. Baoli Polska z siedzibą w Warszawie zapewnia pełną obsługę serwisową sprzedawanych urządzeń i rozbudowuje obecnie sieć dystrybucji.
 Dariusz_Gorski_Dyrektor_Baoli_Polska_Fot
- Polski rynek logistyczny zapewnia Baoli świetne perspektywy rozwoju. Oferta firmy łączy konkurencyjne ceny, niezawodność, jakość i obsługę na najwyższym poziomie – wyjaśnia Dariusz Górski, Dyrektor Baoli Polska.  – Naszym flagowym produktem są wózki z przeciwwagą zasilane gazem płynnym, ale obserwujemy także rosnące zainteresowanie lekkimi wózkami podnośnikowymi. Baoli może się pochwalić wyjątkowym stosunkiem ceny do jakości. Obietnica niezawodności poparta jest technologicznym wsparciem i doświadczeniem Grupy KION. Uczestnictwo w tym projekcie to wielkie wyzwanie i ciężka praca. Wierzę jednak, że w perspektywie kilku lat marka stanie się numerem jeden w segmencie wózków ekonomicznych – dodaje Górski.
 
Baoli ma w swojej ofercie 3- i 4-kołowe elektryczne wózki widłowe o udźwigu 1,5-3,5 t, wózki widłowe IC o udźwigu 1,5-10,0 t, a także wózki paletowe oraz podnośnikowe.
 
Baoli – Baoli to producent wózków widłowych i sprzętu magazynowego, który działa w ponad 80 krajach na całym świecie. Firma jest częścią KION, lidera na rynku europejskim i drugiego co do wielkości na świecie producenta technologii magazynowej, znanego z takich marek jak Linde, Still i Dematic. Baoli to idealne połączenie inżynierii i technologii dużej grupy o zasięgu globalnym, pragmatyzmu oraz dbałości o koszty tak typowej dla produktów wytworzonych na Dalekim Wschodzie. Firma Baoli jest bezpośrednio obecna w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, dysponując zorganizowaną strukturą obsługującą 40 rynków. Baoli EMEA zajmuje się całościowo sprzedażą i obsługą posprzedażową i ma do swojej dyspozycji ogromny magazyn zlokalizowany we Włoszech, działający zarówno jako centrum dystrybucyjne posiadające na stanie ponad 300 wózków widłowych gotowych do dostawy, jak i obszar części zamiennych o powierzchni ponad 11 tys. mkw. będący jednym z największych w Europie.
 
Wojciech Podsiadły
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.