Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Cyfryzacja i automatyzacja to przyszłość rynku

Przewidując zmiany na rynku, STILL zapowiada dalsze poszerzanie asortymentu w obszarze automatyzacji i cyfryzacji. Można spodziewać się nowych, innowacyjnych rozwiązań oraz jeszcze bliższej współpracy doradców intralogistycznych i ekspertów automatyzacji.
System zarządzania flotą STILL neXXt fleet
Według szacunków STILL do 2025 r. rynek zautomatyzowanych pojazdów transportu wewnętrznego zwiększy wartość o około 30 proc. Firma zamierza stać się jednym z czynników tego wzrostu.

 – Zapotrzebowanie na zautomatyzowane rozwiązania transportowe jest wysokie i szybko rośnie. Nie tylko w przemyśle, ale także w sektorze handlu i usług przedsiębiorcy zmagają się z coraz wyższymi kosztami pracy i niedoborem wykwalifikowanych pracowników. E-commerce dodatkowo zwiększa presję na logistykę z krótkim czasem dostawy. Dzięki systemom AGV i automatycznym rozwiązaniom magazynowania procesy transportu i przeładunku można dziś realizować bardzo ekonomicznie i skalowalnie – zwiększając konkurencyjność firmy niezależnie od branży, w której działa – mówi Rhea Langkammer, pełniąca w STILL funkcję Head of Marketing Business Line Sales Applications & Services. – Rozszerzony model biznesowy STILL wymaga dogłębnego zrozumienia procesów intralogistycznych klientów oraz znajomości wszystkich funkcjonujących na rynku technologii autonomicznych. Jesteśmy jednak gotowi na te wyzwania. Nasi doradcy intralogistyczni i eksperci automatyki są w stanie trafnie analizować potencjał wykorzystania nowoczesnych rozwiązań i dostosować odpowiednie, opłacalne dla klientów produkty i usługi, by pomóc im odnaleźć się w dżungli Przemysłu 4.0 – dodaje.
 STILL_autonomiczny do kompletacji
O zwiększeniu w ofercie nacisku na rozwiązania z obszaru cyfryzacji i automatyzacji mogą świadczyć zarówno nominacje STILL do nagrody IFOY 2019 w kategoriach „Oprogramowanie intralogistyczne” (webowy system zarządzania flotą STILL neXXt fleet”) i „AGV i roboty intralogistyczne” (nagrodzony ostatecznie autonomiczny system zaopatrzenia linii produkcyjnych z zestawem transportowym LTX 50), jak i niedawne utworzenie w Polsce spółki Dematic Egemin należącej do tej samej co STILL Polska Grupy KION i stanowiącej dla firmy partnera w zakresie zaawansowanych wdrożeń z obszaru automatyzacji.
 
Wojciech Podsiadły
Foto: Still
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.