Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Opona na długie przebiegi

Opona Camso Solideal AIR 561 do pojazdów obsługi naziemnej została wyróżniona przez firmę TLD jako dedykowana opona do zastosowania w ich nowym wózku holowniczym TractEasy – skonstruowanym we współpracy z firmą EasyMile, tak jak dotychczasowo ich flagowe osiągnięcie wózek Jet-16. Od czerwca 2019 pojazdy obsługi naziemnej są standardowo wyposażane w opony Solideal AIR 561 i dostarczane w kompletnych zestawach (opony i felgi).
 MH_AIR 561_Side-5155_RGB
“Jesteśmy pod wrażeniem zaangażowania zespołu badawczo-rozwojowego zespołu firmy Camso, który zaprojektował nie tylko gwarantujące długie przebiegi rozwiązanie, ale jednocześnie stawiające czoło specyficznym wyzwaniom pojazdów obsługi naziemnej,” wyjaśnia Yves Crespel, Dyrektor Komunikacji w TLD. “Z oponą Solideal AIR 561, jesteśmy przekonani, że klienci otrzymają wydajne rozwiązanie, które zdecydowanie obniży ich koszty operacyjne.”
 
Możliwość dostarczenia przez Camso o długiej żywotności opony dedykowanej specjalnie do aplikacji GSE (pojazdów obsługi naziemnej) było przeważającym czynnikiem wpływającym na nasze partnerstwo. Opona Solideal AIR 561 jest idealnym rozwiązaniem spełniającym wymagania ciągników bagażowych w zakresie wszechstronności i zwrotności/sterowności. Wcześniej tego typu pojazdy były wyposażone w opony z blokowymi łopatkami bieżnika, które słabo reagowały na większą prędkość, dłuższe dystanse przejazdu i mniejszy promień zawracania tych pojazdów, powodując nierównomierne zużycie bieżnika, które z kolei prowadziło do pojawienia się wibracji. W przypadku pojazdu Jet-16, miało to wpływ na komfort pracy operatora maszyny i krótszą żywotnością opony – wszystko to sprowokowało firmę TLD do sprawdzenia bardziej odpowiednich i wydajnych rozwiązań.
 
Stawianie czoła wyzwaniom powiązanym z aplikacjami GSE
“Jesteśmy podekscytowani faktem, że firma Camso została wybrana jako dostawca do nowych autonomicznych i w 100% elektrycznych wózków bagażowych firmy TLD,” mówi Richard Philippe, Regionalny Dyrektor Sprzedaży OEM – EMEA w Camso.
 
Opona Solideal AIR 561 charakteryzująca się unikatowym rowkowym wzorem bieżnika minimalizującym wibracje w wyniku nierównomiernego zużycia się mieszanki gumowej bieżnika i redukującemu jazdę wężykiem, to 2 ważne czynniki, z którymi należy sobie poradzić podczas pracy na płycie lotniska. Nowy bieżnik zapewnia większą stabilność, gwarantując zwiększony komfort pracy operatora i wydłużoną żywotność opony. Jej mieszanka gumowa o lepszej wydajności energetycznej pomaga zredukować zużycie oraz opory toczenia, podczas gdy jej unikatowy wzór bieżnika zwiększa trakcyjność w warunkach mniejszej przyczepności do podłoża.
 MH_AIR 561_Cropped_5145_RGB
“Jako pojazd bezobsługowy, który pracuje w normalnych warunkach drogowych, bez modifikacji infrastruktury i przez cały rok we wszystkich warunkach pogodowych, a potrzeba opony do pojazdów naziemnych (GSE), która górowałaby pod względem wytrzymałości, żywotności i wszechstronności, było wymagalne. Testy, które przeprowadziliśmy potwierdziły, że opona Solideal AIR 561 jest najbardziej właściwą oponą do tej aplikacji, nie tylko do pojazdów bezobsługowych, ale również dla naszego podstawowego produktu jakim jest Jet-16,” dodaje Crespel. 
 
Taki światowy dostawca pojazdów do obsługi naziemnej na OEM jakim jest firma TLD, poszukuje wysoko wydajnych rozwiązań, które sprostają wyzwaniom specyficznej aplikacji GSE: dlatego zwrócenie się do specjalistów z branży takim jak Camso, którzy koncentrują się na wysoce specyficznych potrzebach w przemysłowej niszy rynkowej – to naturalne dopasowanie.

Camso
Foto: Camso
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.