Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Poukładane auta z demobilu

17 lutego 2020
Hiszpańska firma Desguaces Autoeco zajmująca się złomowaniem pojazdów przechowuje pojazdy wycofane z eksploatacji nie bezpośrednio na podłożu, lecz na regałach wspornikowych firmy OHRA. Dzięki temu firma z siedzibą w Lugo mogła znacząco powiększyć swoje możliwości magazynowe i jednocześnie zredukować obciążenie pracą swoich pracowników. Dzięki dużej nośności regałów pojazdy, z których każdy może ważyć do 2 ton, są obecnie składowane na pięciu poziomach. Specjalnie zaprojektowane regały pozwalają nawet na przechowywanie furgonetek.
 
Dzięki zastosowaniu regałów wspornikowych firma Desguaces Autoeco może teraz przechowywać więcej pojazdów na dostępnych terenach. Jednocześnie system regałów umożliwia elastyczny dostęp do każdego pojazdu, niezależnie od tego, na jakim poziomie się znajduje. Oznacza to, że nie trzeba przenosić karoserii, aby dostać się do wybranego pojazdu. Pozwala to na znaczące zaoszczędzenie czasu pracowników i w dużym stopniu zwiększa bezpieczeństwo pracy.
 
Firma Desguaces Autoeco wybrała regały firmy OHRA, europejskiego lidera na rynku regałów wspornikowych, ze względu na ich wysoką stabilność i nośność. Wszystkie elementy nośne regałów OHRA są wykonane z pełnościennej stali walcowanej. Dzięki temu nawet ciężkie ładunki mogą być przechowywane na stosunkowo wysokich regałach: W przypadku firmy Desguaces Autoeco stojaki regałowe mają 7210 mm wysokości. Zapewnia to miejsce na pięć poziomów składowania (na najniższym poziomie pojazdy ustawione są bezpośrednio na nogach regałów). W przeciwieństwie do regałów wykonanych z profili z blachy pełne profile stalowe zapewniają ochronę przed wgniataniem podczas zderzeń.
 
Firma Desguace Auteco zamontowała również specjalne regały wspornikowe do składowania samochodów dostawczych: Zapewniają one (łącznie z podstawą) dwa poziomy składowania, z najwyższym poziomem na wysokości 2300 milimetrów. Dzięki temu nawet wyższe pojazdy mogą być bez problemu składowane. Jednostronnie montowane wsporniki mają nośność do 1200 kilogramów, co oznacza, że składowane tu pojazdy wycofane z eksploatacji mogą ważyć do 2,4 tony.
 
Ohra
Foto: Ohra
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.