Newsletter:
Log4 na FacebookuElektroniczny Miesięcznik Informacji LogistycznejLog4 - Logistyka i magazyn
REKLAMA

Wózki paletowe Baoli Li-Ion

Opłacalność inwestycji w technologię litowo-jonową jest już dziś bezsprzeczna. Baoli Polska włącza więc do swojej oferty dwa wózki paletowe z nowoczesnymi, łatwymi i tanimi w eksploatacji bateriami: EP12WS oraz EP15WS.
 Wózek paletowy Baoli EP15WS_Fot
Większa gęstość energii, możliwość częściowego ładowania bez wpływu na pojemność, brak konieczności dolewania wody i wydzielenia osobnej akumulatorowni – to najważniejsze przewagi baterii litowo-jonowych nad kwasowo-ołowiowymi poprzednikami. Dostrzegając wszystkie te korzyści, Baoli wprowadza na polski rynek dwa wózki paletowe w technologii Li-Ion.

 – Kwestia wydajności pracy oraz dostępności pojazdów transportu wewnętrznego to ważne czynniki wpływające na decyzje zakupowe przedsiębiorstw. Świadomi, jakie zalety w tych obszarach mają baterie litowo-jonowe, zdecydowaliśmy się poszerzyć asortyment Baoli o wózki paletowe z akumulatorami tego typu – mówi Dariusz Górski, Dyrektor Baoli Polska. – Nasze nowości, EP12WS i EP15WS, są kompaktowe i zwrotne oraz bardzo wygodne w eksploatacji. Baterie szybko się ładują, a ich żywotność przekracza 2,5 tys. cykli ładowania. Co charakterystyczne dla marki Baoli, wysoka wydajność idzie w parze z przystępną ceną – dodaje.
 
EP12WS to wózek paletowy o udźwigu 1,2 tony stworzony do pracy w wąskich przestrzeniach. Wyposażony w baterię litowo-jonową 24V-20Ah może pracować nieprzerwanie nawet przez 3 godziny. Jej pełne ładowanie trwa niespełna 150 minut. Również charakteryzujący się większą mocą, zdolny przewozić towary o masie 1,5 t EP15WS ze zintegrowanym prostownikiem i akumulatorem 24V 55Ah Li-Ion doskonale sprawdza się w sklepach detalicznych i wewnątrz samochodów ciężarowych, wagonów czy kontenerów. W obu przypadkach dostępne jest ładowanie częściowe – tym szybsze, że może być bezpiecznie prowadzone w każdym miejscu. Hermetycznie zamknięte baterie nie emitują palnych gazów, nie ma więc konieczności wydzielania osobnej, dodatkowo wentylowanej akumulatorowni.

Wojciech Podsiadły

Foto: Baoli
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.